Image Widget

Image Widget

aku boy aka chef boy

bermulanya kehidupan seorang insan

Saturday 17 September 2011

episode 1

        السلام عليکم و رحمت اللہِ و برَکات 


Saat yg dinantikan oleh semua ibubapa di dunia ini termasuk keluarga aku
especially papa dan mama aku ialah 1 sinar utk menyerikan lg rumahtangga
dan kehidupan mereka.. setiap detik,saat,jam,hari dan bln mereka berdoa
tak kira malam atau siang mereka memohon kpd Yg Esa tanpa rasa jemu..
   maka saat/detik/hari/bulan (korang pilih la nak yg mn??) yg dinantikan tiba juga
 akhirnya pada... tanggal 31 bln 8 57 hari yg mulia hari yg bahgia na..na..na..na..na 
 menyanyi la plak.. apa la korang nie... hahahaha...ok la  kita continue balik citer td..

isnin waktu malaysia ...bertarikh 08 ogos 19.. korang teka la.. bertempat di hbkl
lahir la seorang insan yg akan meriahkan dan menceriakan lg muka bumi ALLAH ini..
permata yg selama nie ditunggu oleh papa dan mama aku disambut dan dibelai
dgn penuh kasih sayang (gred A org putih ckp)  ini diberikan nama ....... b .........
sape nak th kena la belanja aku nasi goreng USA ngan neslo ais br aku kasi th..
nama ni atok ngan nenek aku yg pilih...
so aku bersyukur dpt hidup di dunia ni.. terima kasih papa dan mama
tanpa diaorg aku xde la skrg.. korang pun xleh nak baca entry aku skrg tul tak??
korang pun kena berterima kasih kat parents korang gak... jgn lupa bersyukur
kepada ALLAH SWT..


ok continue blk citer... alah macam korang gak masa kecik2 dl  aku pun sama la gak
nakal dan nak tahu sesuatu benda tu tak kira la bersih ke kotor ke besar ke kecik yg 
penting mesti nak tahu benda alah pe tu.. tul tak?? klu blh masuk mulut aku masuk klu 
tak blh aku main baling2...hahahahaha.... kena lak klu baling tu kena kucing ke ayam ke..
mesti best tgk kucing or ayam tu mengelupur... heheheheh.... tapi klu kena cermin ke
pasu ke pastu pecah la plak... haaaahaaa.... apalagi semboyan dr mama pun berbunyi la
nada dlm keadaan marah tp sayang hahahahahaaa..... bunyi dia mesti macam nie........ 
 "abg jangan baling2 nanti pecah brg mama gi main kat tempat lain.."
pada hal benda tu dah pecah pun.. tgk berapa sayang nya mama kat aku.. tp different 
ngan keadaan la.. klu time tu aku baling tersasar kena kepala atok aku or someone
 sure kena marah nye... tp xpe aku th camner cool kan mama, aku just senyum je
or wat lawak skit mesti kemarahan mama reda... korang nak th sbb pe??
 sbb nye parents kita ni suka tgk anak2 senyum ngan ketawa mcm korang la tgk 
anak2 korang atau anak2 buah korang...senyum skit pun jd la mesti diaorang xjd marah
tu citer masa umor 1-3 thn  benda baru nak kenal dunia la katakan... 
org putih ckp everything is new for children


era baru dalam kehidupan aku di zaman kanak2 nantikan keluaran akan dtg..
korang tunggu..... ok sekian terima kasih... wassalam...


sebarang komen dan cadangan dialu-alukan

0 comments:

Post a Comment

apa kata anda

 

All Rights Reserved. © 2010 akuchefboy

http://boychefboy.blogspot.com/y_key_ab046901eedc31b7.html.